دسته بندی ها


بازديد سايت
افراد آنلاين : 107
بازديد امروز : 884
بارديد ديروز : 49
بازديد کل : 2,464,257

تبليغات
لباس مجلسی

تماشاگران کیت الیزابت وینسلت مشهور به رز انگلیسی با ۱۶۸ سانتی متر قد یکی از بازیگران معروف هالیوود است.از کیت می پرسم که کدام یک از شخصیتهایی که تاکنون در نقش آنها بازی کرده است بیشتر علاقه دارد. او جواب می دهد بالسی. او ترجیح می دهد چکمه بپوشد تا کفش معمولی چون احساس می کند پاهایش بر روی زمین استوارتر است.

کیت وینسلت در ۵ اکتبر سال ۱۹۷۵ در شهر لندن کشور انگلستان متولد شد.او در یک خانواده هنرپیشه بدنیا آمد پدرش راجر وینسلت و مادرش سالی بریج ـ وینسلت هر دو بازیگر بودند پدربزرگ و مادربزرگ مادری او الیور و لیندا بریج هم در کار تئاتر بودند و دایی او رابرت بریج در کار صحنه تئاتر مشغول به کار بود.

کیت هم در سن کم به سمت استعداد خود رفت. او در سن ۱۱ سالگی............

 

 در یک پیام بازرگانی ایفای نقش کرد. تبلیغ برای پفکهای شکری ، نوعی غذای کودک.

او درس هنرپیشگی را در همان سن شروع کرد و نتیجه آن راه یافتن به دبیرستان هنر بود. در چند سال بعد او به طور مرتب در تئاتر ایفای نقش می کرد. کیت اجرا در مدرسه هنر را ادامه داد

او اولین بازی خود را در سن ۱۷ سالگی در نقش یک نوجوان در فیلم Heavenly Creatures بازی می کرد در این فیلم دو دختر نوجوان مرتکب یک قتل حیوانی می شوند اگر چه این فیلم خیلی معروف نشد ولی مورد ستایش منتقدان قرار گرفت.

نقشی که او را از یک هنرپیشه عادی به یک هنرپیشه جهانی تبدیل کرد در فیلم تایتانیک ساخته جیمز کامرون بود

کیت هنوز یک بازیگر نه چندان معروف بود. او سال بعد (۱۹۹۵) را با بازی در فیلم Sense and Sensibility گذراند. اما او با این فیلم خود را به عنوان یک ستاره مطرح کرد. او پاداش خود را با یک جایزه از آکادمی انگلیس و یک نامزدی اسکار برای هنرپیشه نقش مقابل دریافت کرد. او مسیر موفقیت را در سال ۱۹۹۶ با فیلم حملت ادامه داد.

اما نقشی که او را از یک هنرپیشه عادی به یک هنرپیشه جهانی تبدیل کرد. فیلم تایتانیک ساخته جیمز کامرون بود. (محصول ۱۹۹۷). او در این فیلم نقش رز دویت بوکاتر یک نجیب زاده لب قرمز آتشی مزاج را بازی می کرد. او در مقابل لئوناردو دی کاپریو ظاهر شد. عملکرد خوب کیت سبب شد که یک نامزدی اسکار به عنوان بهترین هنرپیشه زن نصیب او شود و او جوانترین هنرپیشه ای بود که دوباره به این افتخار می رسید.

بعد از موفقیت بیش از انتظار تاینانیک کیت وینسلت به پروژه های مستقل اکتفا کرد. در سال ۱۹۹۸در فیلم «شکسپیر عاشق» و در سال ۱۹۹۹ در فیلم آنا و پادشاه بازی کرد. کیت در سن ۲۹ سالگی چهارمین نامزدی برای یک جایزه آکادمیک را دریافت کرد و او هنوز جوانترین هنرپیشه ای است که این افتخار را دارد.

وینسلت به خاطر شوخی هایی که با بدجنسی همراه است و تعصب خانوادگی معروف است. او دو خواهر به نامهای آنا وینسلت و بس وینسلت دارد که هر دو هنرپیشه هستند. او یک برادر به نام جاش دارد.

او در سال ۱۹۹۸ با جیمز تریپلتون دستیار کارگردان ازدواج کرد. آنها در سال ۲۰۰۰ صاحب یک دختر شدند و در سال ۲۰۰۱ از یکدیگر جدا شدند. کیت در سال ۲۰۰۳ با سم مندز کارگردان ازدواج کرد و حاصل این ازدواج هم یک دختر بود.

کیت و لئوناردو دی کاپریو دوستان بسیار نزدیکی هستند. فرزندانش به لئوناردو دایی لئو می گویند او در یک مصاحبه اعلام کرد که یکسال (از آوریل ۲۰۰۶ تا آوریل ۲۰۰۷) را به خود مرخصی داده تا وقت بیشتری را با خانواده خود بگذراند.

کیت درباره پدر و مادرش می گوید: «مامان و بابا بیشتر با من دوست بودند تا پدر و مادر، آنها هیچگاه دلواپسی و تشویش برایم بوجود نیاوردند آنها به من آموختند خودم باشم.

دستمزد فیلم
۶میلیون دلار یافتن ناکجا آباد محصول (۲۰۰۴)
۳ میلیون دلار اینگما محصول (۲۰۰۱)
۴٫۵ میلیون دلار Quills محصول (۲۰۰۰)
۳٫۶ میلیون دلار Holly Smoke محصول (۱۹۹۹)

چند نمونه از دستمزدهایی که کیت دریافت کرده است.

۲ میلیون دلار

تایتانیک محصول (۱۹۹۷)

فیلم‌ها

۲۰۰۸ – جاده انقلابی ۲۰۰۸ – کتاب‌خوان ۲۰۰۶ – تعطیلات (اریس) ۲۰۰۶ – تمام مردان شاه (آن استانتون) ۲۰۰۶ – بچه‌های کوچک (سارا پیرس) ۲۰۰۵ – عشق و سیگار (تولا) ۲۰۰۴ – در جستجوی نورلند (سیلویا لولین دیویس) ۲۰۰۴ – درخشش ابدی یک ذهن پاک (کلمنتاین کروچینسکی) ۲۰۰۳ – زندگی دیوید گیل (بتسی بلوم) ۲۰۰۳ – شیرجه:فیلم (کلار) ۲۰۰۱ – اریس (اریس موردوک جوان) ۲۰۰۱ – معما (هستر والاس) ۲۰۰۰ – قلم‌پرها (مدلین لکرک=مدی) ۱۹۹۹ – دود مقدس (روت بارون) ۱۹۹۸ – مو فرفری زشت (جولیا) ۱۹۹۷ – تایتانیک (رز دویت بوکیتر) ۱۹۹۶ – هملت (اوفلیا) ۱۹۹۶ – جود (سو برایدهد) ۱۹۹۵ – احساس و حساسیت (ماریان داشوود) ۱۹۹۵ – کودکی در دربار شاه آرتور (شاهزاده سارا) ۱۹۹۴ – موجودات آسمانی (ژولیت هولم)
نامزدی و جوایز

۱۹۹۵: بهترین بازیگر نقش مکمل زن – احساس و حساسیت، (نامزد)

۱۹۹۷: بهترین بازیگر نقش اول زن – تایتانیک، (نامزد)

۲۰۰۱: بهترین بازیگر نقش مکمل زن – آیریس، (نامزد)

۲۰۰۴: بهترین بازیگر نقش اول زن – درخشش ابدی یک ذهن پاک، (نامزد)

۲۰۰۶: بهترین بازیگر نقش اول زن – بچه‌های کوچک، (نامزد)

۲۰۰۸: بهترین بازیگر نقش اول زن – کتاب‌خوان، (برنده)

گلدن گلوب ۲۰۰۹ – بهترین بازیگر نقش اول زن – جاده انقلابی (برنده)

۲۰۰۹ – بهترین بازیگر نقش مکمل زن – کتاب‌خوان (برنده)
کیت وینسلت بازیگر محبوب ایرانیان
kate winslet بازیگر محبوب و دوست داشتنی هالیوود مشهورترین اکتور زن خارجی در ایران است .

مردم ایران ایران kate را با بازی در فیلم محبوب titanic می شناسند . پخس گسترده اینفیلم و استقبال بی ثابقه ایرانیان باعث شد kate winslet شناخته شده ترین اکتور زن خارجی در ایران حداقل در سالهای بعد از انقلاب باشد به طوری که در کوچکترین شهرهای ایران هم رز (نام kate در فیلم تایتانیک) را می شناسند.
البته این بدان معنی نیست که این فیلم تنها در ایران محبوب باشد titanic غوغایی در دنیا به پا کرد و باعث محبوبیت فراوان kate winslet و leonardo dicaprio بازیگران اصلی این فیلم شد . اما گسترش این فیلم در ایران به این شکل کاملا بی سابقه بود .
با نگاهی به زندگینامه وی تفاوت حرفه ای بودن سینما در دنیا و کاملا آماتور بودن آن در ایران مشهود است . البته تفاوت سرسام آور درآمدها و هزینه ها در غرب و شرق را هرگز نباید فراموش کرد .




ارسال نظر

کد امنیتی رفرش



خرید سنگ نهبندان خرید vpn با ip ثابت بک لینک چیست



تبليغات متني
مدل لباس مجلسی